I. Organizator:
* Klub Turystyki Kajakowej OZ PTTK przy MICHELIN POLSKA S.A.
współorganizatorzy:
* MICHELIN POLSKA S.A.,
* Federacja Związków Zawodowych Przemysłu Chemicznego, Szklarskiego i Ceramicznego w Polsce
* Międzyzakładowy Związek Zawodowy „Chemik” przy MICHELIN POLSKA S.A.
* Komisja Międzyzakładowa NSZZ „SOLIDARNOŚĆ” MICHELIN POLSKA S.A.
II. Kierownictwo Spływu
Komandor – Tadeusz Blicharski
Logistyk – Bogdan Kobyliński
Pilot – Piotr Skrzetuski
Zamykający spływ/szkutnik – Krzysztof Knapp
I-sza pomoc medyczna – Leokadia Pleśniar
III. Termin i trasa Spływu:
1) termin: od 13 czerwca do 20 czerwca 2015 roku;
2) trasa: rzeka Krutynia, od Sorkwit do Mikołajek;
3) długość trasy: ok. 100 kilometrów
IV. Ramowy program Spływu:
Program może być korygowany, w zależności od sytuacji atmosferycznej i nieprzewidzianych zdarzeń.
Sobota 13.06.2015 r.
- od godz. 1200 – przyjmowanie uczestników spływu w Sorkwitach (Stanica Wodna PTTK w Sorkwitach; ul. Zamkowa 13
Niedziela 14.06.2015 r. – I etap (16 km) Sorkwity – Bieńki (Stanica Wodna PTTK)
- od godz. 930 – pobieranie sprzętu pływającego
- godz. 1100 – uroczyste otwarcie spływu
- godz. 1200 – wypłynięcie Pilota na trasę spływu
- godz. 1230 – wypłynięcie Zamykającego spływ, odjazd samochodu z bagażami
Poniedziałek 15.06.2015 r. – II etap (24 km) Bieńki – Spychowo (EKO-STANICA)
- godz. 1100 – wypłynięcie Pilota na trasę spływu
- godz. 1200 – wypłynięcie Zamykającego spływ, odjazd samochodu z bagażami
Wtorek 16.06.2015 r. – Spychowo ((EKO-STANICA)
- Dzień relaksu (konkurencje sportowe)
Środa 17.06.2015 r. – IV etap (30 km) Spychowo – Cierzpięta (Stanica Wodna)
- godz. 1100 – wypłynięcie Pilota na trasę spływu
- godz. 1200 – wypłynięcie Zamykającego spływ, odjazd samochodu z bagażami
Czwartek 18.06.2015 r. – IV etap (30 km) Cierzpięta – Nowy Most (SW PTTK)
- godz. 1100 – wypłynięcie Pilota na trasę spływu
- godz. 1200 – wypłynięcie Zamykającego spływ, odjazd samochodu z bagażami
Piątek 19.06.2015 r. – V etap (7 lub 15 km) Nowy Most – Mikołajki (Ośrodek „WAGABUNDA” ul. Leśna 2)
- godz. 1000 – wypłynięcie Pilota na trasę spływu
- godz. 1030 – wypłynięcie Zamykającego spływ, odjazd samochodu z bagażami
- godz. 1500 – zdawanie sprzętu pływającego (w Mikołajkach)
- godz. 1830 – apel kończący spływ, rozdanie dyplomów i nagród
- godz. 2000 – uroczysta kolacja, dyskoteka
Sobota 20.06.2015 r. – Mikołajki – Rozwiązanie spływu
V. Warunki uczestnictwa
W Spływie mogą uczestniczyć osoby pełnoletnie, posiadające dobry stan zdrowia i umiejętność pływania, osoby niepełnoletnie mogą płynąć pod prawną i fizyczną opieką osób dorosłych.
Wypełnioną Kartę Zgłoszenia należy BARDZO PILNIE przesłać na adres organizatorów:
Międzyzakładowy Związek Zawodowy „CHEMIK” przy „MICHELIN-POLSKA” S.A
10-454 OLSZTYN ul. Wł. Leonharda 9
z dopiskiem na kopercie: SPŁYW KAJAKOWY
lub mailem zwrotnym
Po otrzymaniu zgłoszenia Komitet Organizacyjny Spływu powiadomi zgłaszających się o decyzji zakwalifikowania na Spływ. Osoby zakwalifikowane muszą do 30.04.2015 r. dokonać indywidualnie lub zbiorowo wpłaty wpisowego na konto:Międzyzakładowy Związek Zawodowy „CHEMIK” przy „Michelin Polska” S.A
City Bank Handlowy S.A. 13 1030 1582 0000 0008 5383 6001
Uwaga:
Na przekazie koniecznie adnotacja na odwrocie:„Wpisowe na Spływ Kajakowy „KORMORAN 2015”
Koszt wpisowego wynosi:
– dla pracowników Michelin oraz członków ich rodzin – 200 zł /osobę
– dla innych uczestników dysponujących własnym sprzętem pływającym – 260 zł / osobę
– dla innych uczestników – bez własnego sprzętu pływającego : 320 zł / osobę
Osoby uprawnione do zniżek muszą ten fakt wyraźnie zaznaczyć w Karcie Zgłoszenia. Potwierdzenie wpłaty wpisowego prosimy zabrać ze sobą na Spływ.
VI. Sprzęt
Organizatorzy zapewniają sprzęt pływający, tj. kajak sztywny z wyposażeniem. Osoby używające własnego sprzętu pływającego muszą posiadać również niezbędne środki ratunkowe tj. kamizelki lub kapoki.
Każdy z uczestników musi posiadać własny, niezbędny sprzęt biwakowy (namiot, materac lub karimatę, śpiwór, itp.).
VII. Wyżywienie
Wyżywienie, za wyjątkiem kolacji na zakończenie Rejsu, uczestnicy przygotowują we własnym zakresie i na własny koszt.
VIII. Prawa i obowiązki uczestników
1. Uczestnikom spływu w ramach wpisowego organizatorzy zapewniają:
– ubezpieczenie NW,
– pierwszą pomoc medyczną
– pamiątki rejsowe (koszulka, znaczek)
– pomoc szkutniczą,
– uroczystą kolację (z tańcami) w dniu zakończenia spływu,
– transport sprzętu i bagażu osobistego samochodem ciężarowym na trasie spływu,
– miejsce na polu namiotowym
2. Każdy uczestnik spływu zobowiązany jest do:
a) przedłożenia na prośbę organizatorów:
– dowodu tożsamości, – dowodu wpłaty opłaty rejsowej,
b) przestrzegania zasad bezpieczeństwa na wodzie, bezwzględnego respektowania poleceń kadry spływu,
d) posiadania na sobie sprzętu ratunkowego w okresach niesprzyjających warunków atmosferycznych,
e) dbania o sprawność i jakość sprzętu pływającego i ratunkowego,
f) dbania o czystość na szlaku i miejscach biwakowania,
g) nie nadużywania alkoholu,
h) przestrzegania przepisów ochrony przyrody i ochrony przeciwpożarowej,
i) zadośćuczynienia za szkody wyrządzone ludności, Państwu lub innym uczestnikom Rejsu,
j) podporządkowania się wszystkim zarządzeniom Kierownictwa spływu.
W przypadku rażącego naruszania Regulaminu spływu i niepodporządkowania się zarządzeniom Kierownictwa, może nastąpić dyskwalifikacja uczestnika i usunięcie go ze spływu bez zwrotu wpisowego i innych kosztów.
IX. Postanowienia końcowe
1. Uczestnicy biorą udział w imprezie na własną odpowiedzialność.
2. Organizatorzy spływu nie ponoszą odpowiedzialności za ewentualne straty materialne uczestników.
3. W wypadkach szczególnych Organizatorzy zastrzegają sobie prawo odwołania spływu w części lub całości. Kierownictwo spływu zastrzega sobie prawo interpretacji regulaminu oraz ewentualnych zmian programu (np. w związku z niekorzystną sytuacją atmosferyczną).
4. W przypadku nie zgłoszenia się na spływ, bez uprzedniego powiadomienia Organizatorów (w terminie 21 dni przed rozpoczęciem) opłata wpisowa nie będzie zwracana.
5. W celu uniknięcia problemów z otrzymaniem świadczeń lekarskich w przypadkach ewentualnych zachorowań prosimy o zabranie ze sobą:
– dokumentu stwierdzającego ubezpieczenie,
DODATKOWE INFORMACJE: Tadeusz Blicharski – (692) 33-93-88 e-mail : transmak_olsztyn@wp.pl
Agata Pacholczyk 4132 lub 501 427 473